Okullarda ve meydanlarda öğretmenlere yönelik giderek artan şiddete dikkat çekmek; eğitim emekçilerinin ve öğrencilerimizin yaşam hakkını savunmak; okulları temel hijyen koşullarından, çocuklarımızı temiz sudan ve bir öğün ücretsiz yemekten mahrum bırakan düzeni teşhir etmek üzere Eğitim-İş Sendikamızın Milli Eğitim Bakanlığı önünde gerçekleştirdiği eyleme Genel Başkanımız Derya Uğur, Genel Mali Sekreterimiz Gazi Çeliker ve Genel Hukuk ve TS Sekreterimiz Yalçın Çiftçi'nin katılımıyla destek olduk.
Genel Sağlık-İş olarak, sağlık çalışanlarının haklarını korumak için var gücümüzle çalışıyoruz. Sen de bu mücadelede yerini al, birlikte daha güçlü olalım. Hemen üye ol, sesimizi daha da yükseltelim!